The Death of Adsense….(adsense dh mati? isk..)Part 1

Hari ni bangun lambat,xde la lambat,bg pkl 8 pagi lagi tp bermalas-malasan di atas katil smpai pkl 11,huh,pembaziran betul,jgn ikut cara saya tau. Spend most bermalas-malasan tu utk berfikir dan merancang masa yang ada.

Bangun je dr katil terus ON komputer,dan login email. Ada sesuatu yang menarik dlm email hari ni,dlm banyak2 newsletter yang saya terima ada satu newsletter yang menarik perhatian dari Malaysiapal.com,(E-book PERCUMA PayPal di Malaysia), tajuk dia “the Death of Adsense”,wah! adsense dah nak mati? ke dah mati? Google dh tutup adsense ke? Abis lah,saya baru je nak apply adsense (dulu dah apply tp kne reject), Google Adsense adalah perkara pertama yang saya minati sewaktu mula berjinak-jinak dalam internet bisness ni,sbb bagi saya ia adalah perkara yang senang, kenapa?

1.Nak kne ada website je,

2.Then register dengan Google,

3.Google pun akan letak iklan kat web kita

4.Then kte tunggu orang klik iklan tu …dah dapat duit.

Lagipun Google.com ni syarikat gergasi,mesti la bende ni bukan penipuan,itu my thoughts la. Tapi nak dapat duit dengan Adsense ni bukan perkara senang,kira mcm dalam senang tu ada la susah dia…akibatnya saya tak berjaya dengan Adsense (application pun kne reject),tp tu saya,bukan anda atau orang lain,jgn takut mencuba Adsense ni,sapa tau rezeki anda di sini!

Ok berbalik pada cerita saya tadi,the “death of adsense”,dlm newsletter tu,saya diberi satu url utk di klik dan mendownload free report “the death of Adsense” (saya dah bgtau kan bende ni free report?),then saya masuklah url tu,rupa2nya saya kne register dulu baru download,pandai betul diaorang ni nak dapatkan email address saya,ok xpe saya bagi dan walla!!!! rupa2nya disamping saya dapat free report tu,saya juga didaftarkan untuk program affiliate the death of adsense!!! ini sudah bagus,disebabkan saya pasti akan bercerita pada ramai orang tentang the death of adsense ni dan menggalakkan orang lain untuk dapatkan report ni,dalam masa yang sama,duit pun dapat(affiliate kan?).

Tapi saya belum habis meneliti report ni,jd jika nak saya recommendkan,kiranya saya hanya 50% recommend kepada anda,kenapa? Sbb saya belum baca lagi dan recommendation ni adalah sebab kepercayaan saya terhadap hafiz malaysiapal.com,hafiz yang recommendkan saya,jd saya download dan saya agak yakin dengan hafiz ni. So kalo anda nak download,bleh pergi ke …. kedai mamak? bukan ke url nie..

Post akan datang saya akan konsi pendapat saya tentang the “death of adsense” ni,so kalo anda dah download,bleh kita bincang? bleh kan?

ok, see u later

Klik di sini utk mendapatkan “THE DEATH OF ADSENSE”

Leave a Reply

