Anda miskin? Anda Kaya? Anda Jutawan? Anda Sederhana?

Siapa Anda?

Anda kaya jika anda merasa cukup dengan apa yang anda dapati hari ini

Anda Jutawan jika anda memiliki harta bersih menyamai atau lebih dari Rm 1,000,000.00, (yup,rm1 juta)

Anda Sederhana
jika gaji@wang anda habis tepat pada hujung bulan ini dan gaji@wang anda bulan depan habis tepat pada hujung bulan depan dan seterusnya dan lagi dan lagi dan lagi (sambung sendiri berapa banyak anda mahu)

Anda Miskin jika apa yang anda ada sekarang tidak cukup dan apa yang anda akan ada nanti pun masih belum cukup.

jadi siapa Anda?

2 Responses to “Anda miskin? Anda Kaya? Anda Jutawan? Anda Sederhana?”

  1. Saya_____ jika saya cukup dengan apa yang saya ada sekarang tetapi saya mahu lebih untuk masa2 akan datang.

    Jadi siapa saya?

  2. sy nk blajar kt kolej lajenda mcm ne nk apply ye??

Leave a Reply

