CSI: Search Engine Optimization

Heh,ari ni bos xde,seperti biasa aku berjoget lah :p.

Td gatal2 nak godek2 blog aku ni,tetiba lak terjumpa dengan option blog statistics,aku pun click lah,rupa2 nya option ni shows my blog performance throughout the month, kat situ ade stats tunjuk,post aku yang paling banyak tarik visitors,visitors paling banyak datang dari mana,dah volume visitors aku sepanjang bulan ni.

Di sebabkan aku pernah research pasal SEO sblum ni,so betul la,basic2 seo yang aku jumpa tu sumer bleh pakai blake,tak yah nak pakai white hat,black hat ke ape,yang penting,number of keywords dalam posting dan linking dari page yg ramai visitors.

Berikut adalah data dari blog stats aku, (xde la ebat pun)

blog2.JPG                blog.JPG

Leave a Reply

