Anggur oh anggur!!!

       Dah 3 minggu lebih kurang aku tanam anggur kat kampung ni,ingatkan dah tak berbuah dah,br je post lagu sudirman smalam,terus ari ni aku dapat offer tuk tamatkan karier penanam anggur aku ni.Berat gak ati nak tinggalkan kebun aku yg tak siap lg tu,sian gak kat abah nak uruskan sorang2, tp nk wat camane,peluang bukan datang selalu,hopefully dengan pemergian aku ni,aku leh tolong tuk funding kebun tu nnti,hopefully la,payment yg dia org offer pun bukannye mahal,tp dr takde baik ade iye tak?

aku naik bas ke kelang 3hb ni,pg,insyaallah sampai petang and kalo takde masalah aku lapor diri hari jumaaat 5hb Mei 2007.05-05-07,erm cam cantik je nombor tu,hrp2 kije au krg pun cantik gak,hehehe.

so Kelang…here i come!

grapeguy21.jpg

Leave a Reply

