kucing mengiau

Aku minum lepas keje dengan bakal ex-office-mate aku. Antara menda yang aku suka dengan mamat ni ialah dia frequently melontarkan soalan – soalan yang mencabar pemikiran aku yang bagi aku peluang untuk aku menghaus-kan otak aku ni mencari jawapan soalan dia.

 Soalan kali ni ialah,

“Macam mane kucing berborak tak antara diaorang?”

Camane?

A ah la kan? Nak kate diaorang bercakap sambil me-ngiau cam logic tp kalau didalami agi kan nampak lah ke-tidak-logik-kannya.

kenapa?

sebab time aku tengah minum tu ade dua ekor kucing kat sebelah meja aku dok tengok antara satu sama lain…aku agak diaorang tengah berorak cam kitaorang sebenarnye,tapi masalahnye,camane dia berbual?Body language? Telepati? Psykik?

One Response to “kucing mengiau”

  1. kucing mang bole borak just kite yg tk faham hheheheh

Leave a Reply

