I thought I was Isolated…

Assalamulaikum,

Peace to all brother and sisters (stail jerghi @ www.azrifickry.blogspot.com)

Selama seminggu aku ingat aku akan putus hubungan dengan dunia luar untuk tempoh 4 bulan.Nasib baik la hati dok tarik tarik swoh masuk library, rupa rupanya penghubung ade dekat sini. Alhamdulillah, takde la susah Istimewa nak tolong deletekan mails dlm inbox aku, experimen dia pun dah cukup susah nampaknya.

Well, what happen to me?

14 September lepas aku tamatkan title pekerja/macai yang aku sandang sebelum ni untuk mencari satu upgrade dalam hidup aku, heh jadi student balik!!! Tp aku bukannye bergelar Post Grads Student kat mane mane universiti di dunia ni, oh tidak layak lagi hamba untuk mencapai status itu, ye la malas skolah dulu dulu kan. Sekarang aku tengah menjalani Kursus untuk menerima gelaran….Dato? oh tidak…bukan…cuma sebagai Certified Fiber Optic Technician. Haaaa..bnleh cari makan ke? entah lah ..aku pun tak tau.

So demi mencapai kehendak FOA iaitu badan yang menganugerahkan CFOT ni, maka merantau lah aku ke negeri Terengganu ni, dah masuk minggu ke-2 kat sini, baru la aku jumpa Internet ni.

Jangan salah sangka lak, Terengganu Maju la beb, cuma tempat belajar aku ni je agak ke dalam bukit bukau nun menghijau sikit yang membuatkan aku sangsi dengan capaian jalur lebar di sini. Internet tak laju pun, janji ade , kira ok la.

Well,nothing much to be reported at time being, just aku ade hobi baru kat sini, menagkap gambar serangga serangga yang datang berziarah di bilik aku…hahahaha..gua pakai camera phone beb!!! Nanti lah aku upload kan koleksi aku …waaaaiiiiiiitttttt!!!! (Tungguuuuuuu dlm versi inggeris.)

2 Responses to “I thought I was Isolated…”

  1. wah ur blog skin look cool.. btw, i was popping by to say hello!!! feel free to visit http://www.yanpingluvhim.blogspot.com thank u!!!

  2. selamat hari raya amir…maaf zahir batin..salah silap halal sume la ehh..

Leave a Reply

